Για την πορεία στη μνήμη του Π.Φύσσα που δεν πήγα.



Ήμουν στην οδό Ύδρας, αρκετά μακρυά από τη προσυγκέντρωση της πορείας. Την ώρα που πήγα να στρίψω στην Αμισού έπεσα πάνω σε ασφαλίτες. Με σταματάνε, μου ζητάνε ταυτότητα, με γονατίζουν κάτω και ψάχνουν το τσαντάκι ώμου. Με ρωτάει ένας -λίτης που πάω, του λέω ότι πάω σε ένα σπίτι ενός φίλου, βρίσκει στο τσαντάκι ένα κείμενο που μου είχε δώσει μια συλλογικότητα. Με ρωτάει τι είναι, του λέω κείμενο που μου μοίρασαν. Λέει, μάλλον ο ένας επικεφαλής τους, «στείλτε τον μέσα». Τους λέω ότι έχω πρόβλημα στο γόνατο και ότι δεν πρέπει να το έχω λυγισμένο, με σηκώνει όρθιο ένας από αυτούς και πλησιάζει ένας άλλος και μου τραβάει κλωτσιά στο γόνατο ρωτώντας με «εδώ πονάς;».
Μετά από λίγο έρχεται περιπολικό. Με βάζουν μέσα και με πάνε στο ΑΤ Κερατσινίου. Με πετάνε στο κρατητήριο και μετά από ένα 15λεπτο με βάζουν πάλι σε περιπολικό μαζί με έναν μετανάστη και μας στέλνουν στη ΓΑΔΑ. Στη ΓΑΔΑ τα κλασσικά της εξακρίβωσης και το γνωστό στριπτίζ για τον σωματικό έλεγχο. Ο μπάτσος που μου κάνει τον σωματικό έλεγχο με ρωτάει τη σπουδάζω, του λέω κοινωνιολόγος, με ρωτάει ποια είναι η δουλειά μου, του λέω ότι δουλειά μου είναι να φροντίσω να μείνει άνεργος και τότε μου πατάει 2-3 δυνατές σφαλιάρες στη μούρη. Ντύνομαι και με πάνε σε κρατητήριο του 6ου.
Μετά από καμιά ώρα με αφήνουν ελεύθερο, να`ναι καλά ο άνθρωπος που ασκεί την δικηγορική και έτρεξε να με βοηθήσει. Επικοινωνώ με άνθρωπο που είναι στη πορεία και μου λέει ότι οι μπάτσοι έκαναν ντου όταν η πορεία βγήκε στη Σαλαμίνας. Έσπασαν τη πορεία σε 3 κομμάτια και βάραγαν το ψαχνό. Ο κόσμος άρχισε να τρέχει μέσα στα στενά όπου μπάτσοι της ΔΙ.ΑΣ τους περίμεναν και τους ξυλοφόρτωναν. Μου είπαν για σκηνικό όπου μπάτσοι της ΔΙΑΣ κυνηγούσαν 2 κοπέλες τρομαγμένες και της έβριζαν. Στην εκκλησία της Υπαπαντής είχαν πάνω-κάτω 100 ανθρώπους στιβαγμένους και τους έβριζαν, τώρα τους έχουν στη ΓΑΔΑ. 3 φωτορεπόρτερ χτυπήθηκαν αναίτια και όταν ένας είπε «γιατί μας χτυπάτε;δημοσιογράφοι είμαστε», οι μπάτσοι απάντησαν «ακριβώς για αυτό σας χτυπάμε».

Προς το τέλος της πορείας μάλιστα βγήκαν φασίστες με μηχανάκια, και σε πλήρη συνεργασία με τους μπάτσους, και έκοβαν βόλτες στις γύρω περιοχές που έλαβε χώρο η πορεία για να εντοπίσουν αντιφασίστες/τριες για να τους τραμπουκίσουν.
Το κράτος και τα τσιράκια του βαράνε στο ψαχνό. Δεν τους νοιάζει εάν θα υπάρξουν άλλοι νεκροί άνθρωποι. Έχουμε πόλεμο, μην το γελάς μωρό μου. 
ΥΓ1: Εσείς που ζητάτε εκδημοκρατισμό της αστυνομίας είναι σαν να ζητάτε από έναν φασίστα να αρχίσει να σκέφτεται. ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
ΥΓ2: Ο φασισμός δεν τελειώνει με τις φυλακές στα καθίκια της ΧΑ. Ο φασισμός και όσοι τον στηρίζουν θα τσακιστεί και θα τελειώσει στον δρόμο.
ΥΓ3: Το να σπας ΚΕΠ αγαπητοί ΣΥΡΙΖΑιοι δεν είναι φασισμός.
ΥΓ4: Μην γκρινιάζετε πάλι για τα σπασμένα τζάμια σε διάφορα μαγαζιά. Οι τζαμάδες δεν πρέπει να δουλέψουν;


2014-09-18 23:52:13 by Stalin

κοινοποίηση